Asukastyytyväisyyskysely on uudistunut toukokuussa

Soihtu haluaa jatkuvasti kehittää asumisen palveluitaan. Olemmekin jo useita vuosia seuranneet asukastyytyväisyyttä kaksi kertaa vuodessa tehdyillä laajoilla asukaskyselyillä. Toukokuusta alkaen asukastyytyväisyyttä mitataan lyhyemmillä, säännöllisillä asukaskyselyillä sekä sisään- ja poismuuttokyselyillä, jotta saamme mahdollisimman ajankohtaista tietoa eri asuinkohteistamme.

Kyselyt lähetetään palveluntarjoajan toimesta asukkaille sähköpostitse tai tekstiviestitse kuukausittain – kuitenkin niin, että kukin asukas saa kyselyn vain kerran vuodessa.

Mikäli siis saat sähköpostiisi tai tekstiviestitse ilmoituksen kyselystä, otathan pari minuuttia aikaa kysymyksiin vastataksesi. Yhdessä luomme entistä viihtyisämpiä asuinympäristöjä!

Ajankohtaista

Asiakaspalvelija puhelimessa.

Uudistuksia Soihdun palveluihin

, , , , / 24.7.2024

Soihtu haluaa tarjota asiakkailleen mahdollisimman sujuvan asiakaspalvelukokemuksen. Asumisen palvelupisteelle voi varata syyskuusta alkaen henkilökohtaisen palveluajan sähköisen varausjärjestelmän kautta.

Kun muutat pois, palauta avaimet ohjeiden mukaisesti – näin seuraavakin pääsee muuttamaan ajallaan

, , , , / 23.7.2024

Ohjeistamme poismuuttajaa palauttamaan avaimet ajallaan, jotta uuden asukkaan muutto sujuisi mahdollisimman vaivattomasti. Korvaushinnastoon on lisätty veloitukset koskien virheellisiä tai myöhästyneitä avainpalautuksia.

Kaverukset parvekkeella

Elokuun asunnot tarjottu

, , , , / 11.7.2024

Kaikki elokuun alkuun vapautuvat asunnot ovat nyt tarjottuna ja suurimpaan osaan on jo solmittu vuokrasopimus. Yksittäisiä asuntoja tai soluhuoneita saattaa vielä vapautua elokuun alkuun, jos joku asuntotarjouksen saajista ei hyväksy saamansa tarjousta.