Henkilöstömuutoksia Soihtu Asumisen tiimissä – Jenna Pigg palvelupäälliköksi, Anni Pajari yhteisömanagerin tehtäviin

Soihtu Asumisen henkilöstössä on tapahtunut elo-syyskuussa asukkaillekin näkyviä muutoksia. Palvelupäällikkö Jenni Kirkkomäen opintovapaan aikana Soihtu Asumisen palvelupäällikön tehtäviä hoitaa Jenna Pigg, joka on useille Soihdun asukkaille tuttu Soihdun yhteisömanagerin tehtävistä. Soihdun yhteisömanagerina taas on syyskuun alusta alkaen toiminut Anni Pajari, joka on työskennellyt aikaisemmin Soihtu Asumisen palvelupisteellä palvelusihteerinä.

”Olen saanut yhteisömanagerina toimiessani olla seuraamassa Soihdun asukasyhteisöjen kehitystä aitiopaikoilta. Olen innoissani saadessani käyttää tätä osaamista myös tulevaisuuden opiskelija-asumisen kehittämisessä palvelupäällikön roolissa”, kertoo vuodesta 2019 alkaen Soihdulla työskennellyt Jenna Pigg. ”Tämän mahdollisuuden tarjoaminen on työnantajalta hieno luottamuksen osoitus ja mahdollisuus oppia uutta.”

”Odotan yhteisömanagerin työssä pääseväni tarttumaan toimeen sosiaalisen median ja markkinoinnin parissa”, kertoo Anni Pajari, jolle Soihtu on tuttu työpaikka vuodesta 2017 alkaen. ”Kokonaan uudet tehtävät tutussa tiimissä ja työpaikalla ovat innostavia, ja pääsenkin yhteisömanagerina katsomaan Soihdun asumista kokonaan uudesta näkökulmasta.”

Yhteisömanagerilta tukea yhteisön toiminnassa ja apua asumisen ongelmissa

Yhteisömanageri on näkyvä henkilö Soihdun asukkaille, sillä työtehtäviin kuuluu asukas- ja yhteisötoiminnan tukemisen lisäksi asukasneuvonnan palvelut. Asukasneuvonta poikkeaa tavanomaisesta Asumisen asiakaspalvelusta – asukasneuvonta on ennen kaikkea asukkaan rinnalla kulkemista asumiseen liittyvissä ongelmatilanteissa. Kun asukas tarvitsee neuvontaa ja apua pitkittyneiden vuokranmaksuongelmien, naapurin toistuvaan häiriökäyttäytymisen tai muun asumiseen liittyvän elämänhallinnan suhteen, voi hän olla yhteydessä asukasneuvontaan. Asukasneuvonnan avustuksella voidaan selvittää haastavammatkin tilanteet ja hän voi tarvittaessa ohjata sinut sopivien palveluiden pariin.

”Toivon, että asukkaat ovat yhteydessä matalalla kynnyksellä, mikäli jokin asia omassa asumisessa tai elämäntilanteessa askarruttaa. On aina helpompi ratkoa asioita ennemmin kuin myöhemmin”, yhteisömanageri Anni Pajari rohkaisee.

Soihtu Asumisen henkilökunta on mukana asukkaiden arjessa sekä Soihtu Asumisen palvelupisteellä Vehkakuja 2b:ssa että Rentukan palvelupisteellä Kortepohjan ylioppilaskylässä, jossa Soihtu Asumisen asiakaspalvelun työntekijät ovat tavattavissa kiertävällä vuorolla.

”Soihtu Asumisen tiimissä tapahtuvista muutoksista huolimatta asukkaat voivat luottaa palvelun laatuun jokaisella toimipisteellä”, lupaa palvelupäällikkö Jenna Pigg.

Lue lisää

Asukasneuvonta

Ajankohtaista

Asukaslehti Kylä Tenant magazine Kylä

Yhdessä heittäytymistä

, , , , / 20.11.2024

Teksti: Jenni Kirkkomäki | Kuva: Tiitu Design Ilmeitä, eleitä, kuuntelua, reagointia ja kokeilua. Näiden ympärille rakentuu improvisaatioteatteri. Yksinkertaistetusti improvisaatiossa kohtaukset ja tarinat syntyvät ilman käsikirjoitusta....

Meidän kaupunkitilamme

, , , / 15.11.2024

Teksti: Jenni Kirkkomäki | Kuvat: Tiitu Design  Kirkkopuiston kulmalta Seminaarinmäelle levittyvä Yläkaupunki on Ilokivi Venue managerin sijaisena työskentelevän Eeva Halkosaaren lempipaikka Jyväskylässä. Eeva puhuu Yläkaupungin...

Ilmakuva Kortepohjan ylioppilaskylästä pohjoisen suuntaan. Kuva: Jenna Pigg

Jyväskylän kaupungin AVOin kaupunkiympäristö -tunnustus 2024 on myönnetty Soihdulle

, , , , / 12.11.2024

Jyväskylän kaupunki myöntää vuosittain AVOin kaupunkiympäristö -tunnustuksen vetomaista ja kestävää rakentamista tai viihtyisää ympäristöä edistäneelle teolle, taholle, hankkeelle tai henkilölle. Vuoden 2024 tunnustuksen sai Soihtu,...