Tiedote työmaasta Emännäntie 10

Emännäntie 10 kaukolämmön saneeraus aloitetaan 26.5. maankaivuutöillä. Piha-alueella, Emännäntiellä ja Kartanonkujalla liikkuessa tulee noudattaa varovaisuutta kaivinkoneen ja kuorma-autojen läheisyydessä.

Työmaan aiheuttamista sähkön-/veden-/lämmönjakelun katkoista tiedotetaan erikseen.

Toivomme, ettei toimenpiteemme aiheuta teille kohtuutonta haittaa.

Lisätietoja ja yhteydenotot:

Urakoitsija:
Maansiirto Harry Mäkelä Oy, Jouni Takkinen, p. 0500 542184

Rakennuttaja:
Alva-yhtiöt, Harri Kaakinen, p. 050 591 0407 (ark. 8–16) sekä iltaisin ja viikonloppuisin Alvan käyttökeskus, p. 014 366 4040

Yhteisöllisyys ja sen uudet muodot

, , / 18.9.2020

Yhteisöllisyys ei tarkoita ainoastaan yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja yhdessä tekemistä – yhteisöllisyys koostuu monesta eri tekijästä. Yksi merkittävä osa yhteisöllisyyttä on osallisuus: kuinka juuri sinä voit vaikuttaa omaan yhteisöösi. Osallisuuden lisäksi oleellisia tekijöitä ovat luottamus, sitoutuminen, motivaatio sekä läheisyys. Yksikään näistä tekijöistä ei kuitenkaan onneksi ole paikkaan sidottuja.

Soihtu laajentaa palveluvalikoimaansa: Legendaarinen Ilokivi avaa alakerrassaan rennon kahvilan

/ 1.9.2020

Seminaarinmäen kampus saa uuden, yhteisöllisen oleskelupaikan, kun Ilokivi Venuen aukiolot laajenevat myös arkipäiville. Aikaisemmin keikkapaikkana ja tapahtumatilana toiminut Ilokiven alakerta, nykyiseltä nimeltään Ilokivi Venue, on syyskuun alusta alkaen avoinna myös arkipäivisin klo 12-17 ja tarjoaa kahvilapalveluita, kampuksen ainoan anniskeluravintolan, hengailutilan ja työskentelypaikkoja esimerkiksi läppärin kanssa saapuville asiakkaille.

Muutoksia jätepisteisiin

, / 21.8.2020

D-talon ja Lillukan välissä oleva jätteenkeräyspiste poistuu käytöstä maanantaina 24.8. Samalla otetaan käyttöön tilapäinen jätteenkeräyspiste E- ja G-talojen välissä. Jätteenkeräyspisteitä on siis tällä hetkellä B-talon...